loading...
HO3EIN
H.I.T.L.E.R بازدید : 216 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (3)

سلام به همه ی دوستای گلم . ما  H.I.T.L.E.R   حمید   و   سیامک رو یه ایدی بازی میکنیم نمیگم اول اما همیشه صفحه 1 یه جا واسما داره...خاک پای با مراما هستیم.همینجا از دوستای عزیزم   تامی    و   امید   تشکر میکنم ...همیشه جاتون تو قلب ماس

 

کسایی که با ما بودن از همون اول میدونن رفاقت رو به نیروهامون ترجیح میدیم

 

من تامی رو بیرون از بازی همم مثل داداش خودم دوست دارم چون مرامش

 

ثابت شدست . از سیامک هم تشکر میکنم که شبا تا صبح نمیخوابه واسه

 

اکانت واقعا دمت گرمه . از دوست خوبمون امید هم تشکر میکنم با این که کم

 

حرفه اما باحاله  قلب

 

کوچیک همتون  حمید

 


برای ورود به سایت تامی و امید روی عکس زیر کلیک کنید 

 

 

اینم عکس سوم شدن ما البته بگم این سرور با همه رفیق بودیم

 

تامی و امید هم رکورد hammer داشتن خنده

 

 

 

 

اینم عکس از داخل ایدی انقد داشت حال میداد

 

داشتم جمعیت زیاد میکردم با ده واندر خنده

 

 

 

 

 

ینی غارت تو دست ما بود دیگه حالا

 

هجومی بازی نکردیم مدال هجومی داشتیم

 

سیامک گل  hammer بود و 0 میکرد من

 

تو غارت بودم خنده

 

 

 

 

مدال رو تقدیم میکنیم به همه هم شهری های گلم و دوستام

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خون در تاریخ 1393/05/26 و 0:16 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش گلم سیامک و حمید من خون هستم یادتون میاد؟ E.O.S یادش بخیر چه روزایی داشتیم غول اتحاد شما بودی و تنها نفری که از اتحاد واندر گرفت ببخشید یه مدت فراموشتون کردم من اخیرا تو سرور های Z بازی میکردم سرور آخر 345 هزار تومن خرج کردم و 200 میل شوالیه توتن 150 میل نیزده دار 70 میل گرزی 30 هزار منجنیق و ... داشتم ولی یه خدا نشناس اومد اکانتمو هک کرد و من تا ی مدت بازی نکردم اومدم ازتون بخوام بیاین بازی کنید و تا وقتی شما نیاین و برنگردید من بازی نمیکنیم هر وقت خواستین بازی کنید به این ایمیلم ایمیل بزنید تا منم بیام وقتی خواستم بیام با اسم POSEIDON میام
ایمیلم:AMIRHOSEYNMACAREM4@GMAIL.COM

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط SIAMAK در تاریخ 1393/04/13 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

SLM DASH HAMID :V KHHHHHHHHH DARAM VASASHON :Vشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام سیامک از الان سرور ما بیان 0 شده بدون اکانتشونو


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
salam be hameye doostaye golam omidvaram az sitam nahayate estefadaro bebariid age moshkeli bood be id man pv bedid
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 121
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 739
  • بازدید ماه : 739
  • بازدید سال : 22,820
  • بازدید کلی : 144,547